Chúng tôi luôn tìm cách kết nối với những người có cùng sự quan tâm đến một tương lai bền vững. Read about our strategy, governance and shares.Signal has been on a mission to spread good brushing habits for over 25 years. Skip to content.
05/02/2016.
ông bắt đầu mua lại xưởng sản xuất trà ở Ceylon (hiện nay là Sri Lanka), sắp xếp đóng gói và vận chuyển với chi phí thấp. Quảng cáo Tết: 8 chiến dịch - 1 góc nhìn .
At Unilever we meet everyday needs for nutrition, hygiene and personal care with brands that help people feel good, look good and get more out of life.
Clear Vietnam - Chiến dịch toàn dân "Tự tin đội mũ bảo hiểm đạt chuẩn - Về nhà an toàn" 26/01/2016.
Back to top.
So it’s heart-breaking to realise that a preventable disease is causing our children unnecessary pain.We're always looking to connect with those who share an interest in a sustainable future.We are a global company selling fast-moving consumer goods. Clinical data shows that twice-daily toothbrushing with fluoride toothpaste can reduce tooth decay by up to 50%, compared with only brushing once.
Chu Minh Thông. We make some of the best known brands in the world, and those brands are used by 2 billion people every day Use this page to browse the list of all Unilever's brands, see what brands are available in your country and link to more information about any of our brands on a local Unilever website. In fact, tooth decay is the most common reason five to nine-year-olds were admitted to hospital.We make some of the world’s best-known brands – all are on a journey to reducing their environmental footprint and increasing their positive social impact.This is Unilever's global company websiteOur dedicated section for investors. Chúng tôi tạo ra một số thương hiệu nổi tiếng nhất trên thế giới - tất cả đều đang trong quá trình giảm thiểu tác động đến môi trường và tăng tác động tích cực đến xã hội.Điều gì đang diễn ra tại Unilever? Xà phòng khử trùng hoàng gia Lifebuoy được ra đời vào năm 1894, là một sản phẩm có thể dễ dàng mua được bấy giờ để mang lại điều kiện vệ sinh tốt hơn cho mọi người dân. Ngay sau khi ra đời, xà phòng Lifebuoy đã được bán ở nhiều nơi trên thế giới, đến với những nước như Ấn Độ - nơi mà đến tận hôm nay vẫn là thị trường dẫn đầu của Lifebuoy.Thương hiệu chăm sóc da trên khắp các châu lục - luôn cam kết với hàng loạt giải pháp chăm sóc được hình thành cho mọi nhu cầu làn da.Use this page to browse the list of all Unilever's brands, see what brands are available in your country and link to more information about any of our brands on a local Unilever website.Comfort - Sự chăm sóc ngọt ngào cho gia đình bạnSurf - Nhãn hàng nước giặt, bột giặt có lịch sử lâu đời từ năm 1959, với sự bao phủ rộng rãi trên khắp châu Âu, Mỹ La Tinh, châu Á và châu Phi dưới nhiều định dạng khác nhau: Thanh, bột, chất lỏng, viên nén và viên nang.Chúng tôi là một công ty toàn cầu sản xuất các mặt hàng tiêu dùng nhanh.
Năm 1880, Sir Thomas Lipton - Người sáng lập sinh tại Glasgow, đã tìm thấy cơ hội để trà gia nhập thị trường phổ thông, với chất lượng đảm bảo và giá cả hợp lý. Liên hệ. Our purpose is to make sustainable living commonplace.We are widely recognised as a preferred employer, both by graduates and experienced professionals – find out why.Get in touch with Unilever and specialist teams in our headquarters, or find contacts around the world. Clear search field Tìm kiếm. These programmes aim to establish long term brushing behaviour and are proven to increase brushing frequency by 25%.The good news is that dental decay is largely preventable. 10 cảm hứng print-ad của Việt Nam. That’s why, all over the world, we work hard to spread outstanding oral health through our products and educational programs. Educating children about this at an early age helps build good toothbrushing habits for life.Our vision is a new way of doing business – one that delivers growth by serving society and the planet.Search for your country to find the product information and contact detailsFew things lift the spirits like the broad smile of a happy child. Related brands. Kết nối với chúng tôi .
Every smile matters.Untreated tooth decay is the most widespread chronic disease in the world. So whether you’re looking for an internship, graduate opportunities, or a job opening to progress your professional career, at Unilever you can shape your own path as you work with the brands and people that drive our sustainable business growth. The brand’s oral health activities include school programmes, free dental check-ups and community outreach programmes which reach more than 5 million lives each year.Unilever has partnered with the FDI World Dental Federation, a global association of over 1 million dentists, from 2005.
The partnership has made significant steps towards its goal to measurably improve oral health for both adults and children across the world through oral health promotion & educational programmes. Quảng cáo Tết: 8 chiến dịch - 1 góc nhìn . 02/02/2016. Liên hệ với các nhóm chuyên gia và Unilever hoặc tìm các liên lạc trên khắp thế giới.